تبلیغ 1 توسعه

 

بسته ویژه دوره های آموزشی تخصصی علمی مالی و حسابداری

 

 

این دوره برای اشخاصی مناسب است که در رده‎ های سرپرستی حسابداری و مالی مشغول به فعالیت هستند و قصد دارند تا با ارتقای دانش حسابداری خود، مهارت ‎های مدیریتی خود را هم تقویت کنند. بخشی از دانش کسب شده در این دوره شما را با مهارت ‎های مالی و حسابداری نظیر استانداردهای حسابداری و انواع قوانین و مقررات آشنا می کند.

 

 

 

 

 

آموزش استانداردها و قواعد مالی و حسابداری

 

مروری بر پرکاربردترین استاندارهای حسابداری ویژه شرکت های بازرگانی با مثال های عملی

استانداردهای حسابداری با این هدف وضع می‌شود که اطلاعات مالی با اصطلاحات تعریف شده هماهنگ تهیه و ارائه شود، در این دوره با استاندارد حسابداری شرکت های بازرگانی آشنا می شوید.

 

مروری بر پرکاربردترین استاندارهای حسابداری ویژه شرکت های خدماتی با مثال های عملی

وضع استانداردهای حسابداری در سطح ملی از اواسط قرن بیستم میلادی شروع شد و اجرای آنها الزامی گردید، با این دوره همراه باشید تا استاندارد حسابداری شرکت های خدماتی را فراگیرید.

 

 

مروری بر پرکاربردترین استاندارهای حسابداری ویژه شرکت های تولیدی با مثال های عملی

اغلب کشورهای جهان مراحلی از تدوین استانداردهای ملی یا پذیرش استانداردهای بین‌المللی حسابداری را می‌گذرانند بنابراین یادگیری استاندارد حسابداری شرکت های تولیدی را از دست ندهید.

 

 

مروری بر پرکاربردترین استاندارهای حسابداری

هدف تدوین استانداردها، فراهم آوردن مجموعه‌ای از استانداردهای قابل اجرا به‌منظور ارائه گزارشهای مالی قابل مقایسه با استاندارد بین‌المللی است، در ادامه استانداردهای حسابداری را دنبال کنید.

 

 

آموزش قوانین و مقررات مالی و حسابداری

مروری بر پرکاربردترین قوانین دیوان محاسبات

هدف دیوان محاسبات کشور عبارت است از اعمال کنترل و نظارت مستمر مالی به منظور پاسداری از بیت المال از طریق کنترل فعالیت مالی کلیه دستگاههایی که به نحوی از بودجه کل کشور استفاده میکنند، در این دوره با قوانین دیوان محاسبات آشنا می شوید.

 

 

مروری بر پرکاربردترین قوانین تجارت

قانون تجارت مهمترین مجموعه‌ نگارشی قوانین و مقررات مربوط به امور بازرگانی در ایران است که تمام فعالیت‌ ها و امور تجاری در کشور بر اساس آن شکل می‌گیرد،این قانون در ششصد ماده توسط مجلس شورای ملی تصویب شد. بدین منظور با دوره قوانین تجارت همراه باشید.

 

مروری بر پرکاربردترین قوانین کار و تأمین اجتماعی

کلیه کارفرمایان، کارگران، کارگاه ها، موسسات تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی مکلف به تبعیت از قانون کار می باشند. در این دوره مروری داریم بر قوانین کار و تامین اجتماعی پس در ادامه با ما همراه باشید تا با پرکاربردترین قوانین آشنا شوید.   

                                 

مروری بر پرکاربردترین قوانین مالیات بر ارزش افزوده (کارگاه عملی مالیات بر ارزش افزوده)

قانون مالیات بر ارزش افزوده طبق اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسیده است جهت آشنایی با قوانین مالیات بر ارزش افزوده این دوره را دنبال کنید.

                        

 

مروری بر پرکاربردترین قوانین مالیات های مستقیم/ آموزش تکالیف مالیاتی

هر کشور برای امکان تداوم ارائه خدمات خود نیازمند درآمدهای پایدار می‌باشد که در این میان یکی از منابع درآمد برای دولت‌ها، دریافت مالیات‌های مستقیم می‌باشد. در دوره این بخش با قوانین مالیات های مستقیم آشنا می شوید.

                              

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی