تبلیغ 1 توسعه

خدمات حسابداری و امور مالی خود را برون سپاری کنید و راهبرمالی شرکت خود بمانید

انجام خدمات تخصصی حسابداری و امور مالی شرکت‌ها، موسسات صنعتی، بازرگانی، پیمانکاری، تولیدی و موسسات تجاری و غیرتجاری توسط توسعه نگر دانش و مهارت حسابداری در شرکت فرانگر صورت می‌گیرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان ، بنابر اعلام مدیر اجرائی ارشد توسعه نگر دانش و مهارت حسابداری، صنعت خدمات مالی شامل کلیه بنگاه هایی است که در زمینه بازار پول و سرمایه فعالیت می‌کنند و شامل زیربخش هایی از جمله بانکداری، بیمه و سرمایه‌گذاری می‌شوند. بطور کلی شرکت های فعال در حوزه مالی شرکت هایی هستند که به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در زمینه فرآیندهای پولی، مدیریت ریسک، حسابداری و مالی، مباحث آماری، بهینه‌سازی واحد مالی، ارتقای مهارت های مالی، بهبود ساختار مالی، سرمایه‌گذاری و مباحث گسترده‌ای که در زمان ادغام و خرید شرکت های دیگر رخ می‌دهد، خدمات ارائه می‌دهند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در سال‌های گذشته دو عامل اساسی باعث تسریع در رشد صنعت خدمات مالی در سطح جهان شده است: رشد چشمگیر تکنولوژی اطلاعات و یکپارچگی بازارهای مالی. تخمین زده می‌شود که ارزش این بازار در جهان، 3/61 میلیارد دلار باشد. در این میان بازار مالی اسلامی از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و انتظار می‌رود در این بخش، رشد بیشتری را شاهد باشیم. در ایران در حال حاضر شرکت های زیادی به ارائه خدمات حسابداری می‌پردازند و طیفی از خدمات از جمله: حسابرسی، حسابداری، خدمات مالی و مالیاتی، خدمات بیمه و تأمین اجتماعی، امور بودجه و آموزش را انجام می‌دهند. برخی از شاخص‌های اختصاصی که در این صنعت رایج می‌باشد شامل موارد زیر است:

 

  1. درآمد حرفۀ حسابداری به تولید ناخالص داخلی کشور
  2. رابطه حق‌الزحمه حسابرسی با درآمد حسابرسی شونده
  3. به‌روز بودن استانداردها و قوانین
  4. شفافیت، دقت و قدرت تحلیل
  5. میزان رضایتمندی مشتری

 

توسعه نگر دانش و مهارت حسابداری در حوزه های مختلفی از جمله انجام خدمات حسابداری شرکت ها، موسسات تجاری و غیرتجاری، شرکت های سهامی عام، خاص و مسئولیت محدود و ... به شرح ذیل فعالیت دارد:

 

  • انجام خدمات حسابداری شرکت‌ها

یک شخص به عنوان حسابدار،  معمولاً توانایی اخذ و ارائه پروژه‌های بسیاری را دارد؛ چرا که دایره‌ی فعالیت کسب و کارهای مختلف در قالب شرکت و آنچه که مورد نیاز آنها می‌باشد،  بسیار گسترده است. توسعه نگر دانش و مهارت حسابدرای زمانی که یک پروژه جدید را می‌پذیرید، مطابق با برنامه‌ای از پیش تعیین شده به صورت کاملاً منظم و مرحله‌ای به بررسی اسناد و مدارک موجود در زمینه مالی و مالیاتی آن کسب و کار خواهد پرداخت. در واقع انجام خدمات حسابداری شرکت ها شامل یک پروسه مشخص است که در آن صورت‌های مالی در رأس قرار دارند و با چک کردن آنها می‌توان وضعیت اقتصادی آن شرکت را تعیین کرد. انواع ترازنامه،  صورت‌های مربوط به نقدینگی،  سود و زیان و... تماماً توسط کارشناسان حرفه‌ای برند توسعه نگر دانش و مهارت حسابداری مورد بررسی جامع قرار خواهند گرفت.

 

  • انجام خدمات حسابداری مؤسسات تجاری وغیرتجاری

یکی از مخاطبان و متقاضیان دریافت خدمات تخصصی حسابداری و مالی از توسعه نگر دانش و مهارت حسابداری، مشاغلی هستند که در قالب مؤسسات فعالیت می‌کنند و هر آنچه که در پروژه‌های حسابداری ارائه می‌شود، اغلب بر پایه اعتبار بخشیدن به صورت‌های مالی است. زمانی که کارشناسان مجموعه یک پروژه را آغاز می‌کنند،  قبل از هر چیز به بررسی اسناد و مدارک می‌پردازند. تمامی اطلاعات دریافتی آنان باید با استانداردهای وضع شده در این زمینه مطابقت داشته باشد. در واقع حسابداران تیم با انجام خدمات حسابداری، مؤسسات تجاری و غیر تجاری، اعتبار و صحت صورت‌های مالی آنان را تأیید می‌کنند که این موضوع یکی از مهم‌ترین فاکتورهای لازم برای برخورداری از عملکرد صحیح و مورد انتظار هر مؤسسه‌ای خواهد بود. در واقع یکی از مهم‌ترین بخش‌های حسابداری، تأمین و تأیید همین اعتبار می‌باشد.

 

  • انجام خدمات حسابداری شرکت سهامی خاص و عام

توسعه نگر دانش و مهارت حسابداری آماده ارائه خدمات به تمامی کسانی است که در قالب شرکت سهامی عام یا خاص مشغول به فعالیت هستند. طبیعتاً این مشاغل نیز نیاز به انجام امور و فرایندی دارند که در نهایت سیستم مالی مجموعه آن‌ها را به عنوان یک سیستم جامع، معتبر و اثربخش و با کیفیت مورد بررسی قرار دهد.  بررسی نحوه و میزان استفاده از منابع مالی و خدمات حسابداری یک مجموعه، موجب می‌شود تا روند کنونی فعالیت آن مورد ارزیابی قرار گیرد و این مورد اولین اصل از شرایط لازم برای بقای یک کسب و کار می‌باشد.

 

  • انجام خدمات حسابداری شرکت با مسئولیت محدود

در صورتی که کسب و کاری در قالب شرکت با مسئولیت محدود به ثبت رسیده باشد و در بازه‌های زمانی مختلف به ساماندهی و تأیید اعتبار و درستی صورت‌های مالی و همچنین تهیه‌ی گزارشات لازم نیاز داشته باشد، توسعه نگر دانش و مهارت حسابداری آماده خدمت رسانی می باشد.

 

  • انجام خدمات حسابداری شرکت تضامنی، تعاونی، بورسی

یکی از جزئیاتی که حتماً در این پروسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت، چگونگی فعالیت واحدهای مختلف یک شرکت است؛ چرا که بسیار مهم است که هر بخش چگونه کار می‌کند و چه نقشی در تأمین اعتبار و صحت صورت‌های مالی دارد؛ بنابراین یکی از فواید انجام خدمات حسابداری این است که کارایی کلی مجموعه‌ مشخص می‌شود و بر حسب اهداف و چشم‌انداز اولیه تعیین شده مرتبط با شرکت تضامنی، تعاونی یا  بورسی ثبت شده، مدیریت می‌تواند گزارشی از نحوه عملکرد مجموعه داشته باشد.

 

  • انجام خدمات حسابداری فروشگاه، اصناف و انجمن‌ها

اگر شما در یک صنف خاص یا در قالب فروشگاه مشغول به کار هستید، پیشنهاد توسعه نگر دانش و مهارت حسابداری به شما این است که استفاده از خدمات حسابداری را به صورت حداقل سالی یکبار جدی بگیرید. از جمله مهم‌ترین مزایای این عملیات، کنترل داخلی بودجه و هزینه‌ها می‌باشد که طبیعتاً برای ادامه‌ی فعالیت کسب و کار الزامی است و به عنوان یک اصل اساسی برای بقای بنگاه‌های اقتصادی مطرح شده است. از دیگر مواردی که در این پروسه مورد بررسی قرار می‌گیرند؛ می‌توان به بررسی سیستم حقوق و دستمزد کارکنان، انبار داری، صورت‌های مالی مرتبط با خرید و فروش کالاها و... اشاره کرد.

 

* درصورتی که شما یک استارتاپی هستید یا به تازگی کسب و کاری راه اندازی کرده اید و امکان نصب و راه اندازی یک سیستم حسابداری را ندارید، تیم توسعه نگر دانش و مهارت حسابداری کاملترین سیستم مورد نیاز شما را تهیه و حسابهای شما را ثبت و نگهداری می کند،

 

* با سپردن امور حسابداری به تیم، حفاظت از اطلاعات حقوق و دستمزد، صورتهای مالی و سایر اطلاعات محرمانه تقویت می شود؛ زیرا اطلاعات مالی کسب و کار شما در مکان دیگری ثبت، نگهداری و پردازش می شود و مواجه شدن تصادفی کارکنان با اطلاعات محرمانه را ناممکن می سازد. داده ها هر روز پشتیبان گیری شده و با خیال راحت ذخیره می شوند.

 

 

برای شناسایی یک شرکت حسابداری خوب عوامل مختلفی وجود دارد که مهم ترین آن تسلط کامل به تمام روش‌های حسابداری، جدیدترین به روز رسانی‌ها و تغییرات آن، روش‌های حل اختلاف‌های مالی و غیره است.

 

علم حسابداری زبان تجارت است و از زیر شاخه‌های رشته مهندسی است. تهیه گزارش‌های مالی اطلاعات کاملی در اختیار طرفین مالی قرار می‌دهد. از نگاه دیگر سیستم اطلاعاتی حسابداری برای پردازش اطلاعات مربوط به رویدادهای مالی موثر بر واحدهای تجاری و سازمان‌ها و گزارش نتیجه بر روی آنها طراحی شده است.

 

خدمات توسعه نگر دانش و مهارت حسابداری  علمی هستند و توسط افرادی تهیه می‌گردند که دارای علم بالایی در زمینه مالی و حسابداری باشند. زنجیره تأمین خدمات شرکت به شرح زیر است: اساتید دانشگاه در حوزه حسابداری و مالی؛ فارغ‌التحصیلان ممتاز رشته‌های حسابداری و مالی؛ دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری و مالی؛  پژوهشگران حسابداری و مالی؛ شرکت های ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای حسابداری و مالی. خدمات توسعه نگر دانش و مهارت حسابداری به عنوان یک شرکت متعهد و معتبر آماده خدمت رسانی می باشد.

 

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 
هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی