تبلیغ 1 توسعه

 

بسته ویژه دوره های آموزشی علمی آکادمیک مالی و حسابداری

 

 

این دوره ها که شامل آشنایی با انواع نرم افزارهای آماری، حوزه مالی، حقوق و دستمزد و ... می باشد با هدف کسب تکنیک های کاربردی جهت انجام خدمات حسابداری و ارتقای مهارت های حرفه ای حسابداران و همچنین نیاز دانشجویان، دانش آموختگان، کارشناسان و مدیران به افزایش دانش و مهارت ها در حوزه حسابداری برنامه ریزی شده است، در ادامه با این دوره ها همراه باشید.

 

 

 

 

آشنایی با نرم افزار آماریstatta 

Stata یک برنامه آماری چند منظوره است، اکثر کاربران این نرم‌افزار افرادی می‌باشند که در رشته‌های اقتصاد، جامعه شناسی، علوم سیاسی و شاخه‌هایی از علوم پزشکی مشغول به پژوهش و تحقیق می‌باشند. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به مدیریت داده‌ها، تجزیه تحلیل آماری و ... اشاره نمود، برای یادگیری این نرم افزار دوره را از دست ندهید.

 

آشنایی با نرم افزار آماریEviws

نرم افزار Eviws یکی از نرم افزارهای تخصصی در زمینه بکارگیری روش های اقتصادسنجی به ویژه روشهای جدید آن می‌باشد. با توجه به گسترده شدن روزبه روز علم اقتصاد , پیچیدگی روابط بین متغیرهای اقتصادی دیگر به هیچ عنوان امکان تحلیل و تخمین مدلهای اقتصادی بدون کمک گرفتن از نرم افزارها میسر نیست، بدین منظور با این دوره همراه باشید.

 

آشنایی با نرم افزار آماریspss

spss یک تجزیه کننده جامع و انعطاف پذیر آماری و یک سیستم مدیریت داده است که شما را برای اجرای بسیاری از تجزیه و تحلیلها در کامپیوتر شخصی خود که پیشتر در ماشین های بسیار بزرگتر میسر بودند، قادر میسازد. برای یادگیری این نرم افزار پرکاربرد در ادامه دوره spss را دنبال کنید.

 

حسابداری صنعتی همراه با مدلسازی موضوع به کمک نرم افزاراکسل (روش انباشت بهای تمام شده سفارش کار، روش ارزشیابی ABCو سیستم اندازه گیری واقعی)

در دنیای امروز که با حجم گستردهای از معاملات مالی و اقتصادی روبرو هستیم، نیاز به مدلهای اقتصادی به عنوان الگوهای حرکتی ما در وضعیت های گوناگون بازار کاملا محسوس است. در این دوره آموزشی سعی بر آن است تا با استفاده از نرم افزار Excel انواع مدل‌های مالی، شیوه طراحی آنها و… به شرکت کنندگان در دوره، آموزش داده شود، پس آن را از دست ندهید.

 

حوزه مالی پیشرفته

برای بررسی حسابها، محاسبه سود و زیان و تهیه صورتهای مالی سالانه باید در پایان هر دوره مالی حساب ها را بست. اولین نکته در بستن حساب شناسایی انواع حساب است. در این زمینه دوره حوزه مالی پیشرفته را از دست ندهید.

 

 

حوزه حقوق و دستمزد پیشرفته

امروزه رایانه بخش عمده ای از محاسبات حقوق دستمزد را در مدت زمان بسیار کوتاه انجام می دهد ولیکن رایانه یک ابزار، در دست کاربران می باشد و داشتن اطلاعات در ارتباط با حقوق و دستمزد لازم و ضروری می نماید. در این دوره با حوزه حقوق و دستمزد به صورت پیشرفته آشنا می شوید.

 

خزانه داری (حسابداری وجوه) پیشرفته

گسترش پیچیدگی فعالیت های اقتصادی از یک سو و لزوم فراهم آوردن اطلاعات دقیق از طریق سیستم های حوزه مالی از سوی دیگر به تدوین اصول و ابداع روش ها و راه حل های نوین حسابداری و تسریع و دگرگونی شیوه های متعارف انجامیده است. به همین جهت دوره خزانه داری دارای نقش بسیار مهم است آن را از دست ندهید.

 

کاربرد اکسل در حسابداری پیشرفته

بسیاری از برنامه های حسابداری امروزه امکان تولید خروجی گزارشات به صورت فایل اکسل را دارند. نرم افزار اکسل امکانات بسیاری در ساخت گزارشات و تحلیل اطلاعات در اختیار ما قرار می دهد که در بیشتر مواقع به دلیل عدم آشنایی یا تسلط کم به نرم افزار اکسل از مزایای آن بی نصیب می مانیم بدین منظور در ادامه این دوره را از دست ندهید.

 

کاربرد اکسل در حسابداری مقدماتی

نرم افزار اکسل بعنوان یک نرم افزار واسطه بدلیل انعطاف پذیر بودنش در تهیه گزارشات مالی، یکی از نرم افزار های مهم و کاربردی برای حسابدارن به شمار میاد که یادگیری اون برای یک حسابدار میشه گفت از اهم واجبات است، در ادامه این دوره روشی مناسب برای یادگیری می باشد.

 

آشنایی با ساختار نرم افزارهای حسابداری و منطق آنها

سرمایه گذاران به پیوستن شرکت هایشان به بازار و یا شراکت با شرکت های خارجی که ارزش افزوده را به همراه خواهد داشت پافشاری می کنند. یک ابزار در دسترس، کنترل کردن است که از طریق آشنایی با ساختار و منطق نرم افزارهای حسابداری فراهم می گردد در این زمینه دوره آشنایی با ساختار نرم افزارهای حسابداری و منطق آنها راهی مناسب می باشد.

 

دوره حوزه مالی مقدماتی

وقتی بعنوان یک حسابدار در یک مجموعه مشغول بکار می شوید، اولین و مهمترین چیزی که باید بدانید اینست که در نرم افزار مالی آن مجموعه چگونه باید اسناد حسابداری را ثبت کنید. چرا که معمولا هر مجموعه ای در آغاز دوره مالی سرفصلهای حسابداری اش را معرفی کرده است، بدین منظور در ادامه با این دوره همراه باشید.

 

جستجو در پایگاه اطلاعاتی

پایگاه اطلاعاتی یکی از روش های دستیابی به اطلاعات مورد نیاز در زمینه بازاریابی، منابع انسانی و مدیریت کتابداری و اطلاع‌رسانی و ... است، در صورت یادگیری جستجو در پایگاه اطلاعاتی در این زمینه ها دچار بحران نمی شوید بنابراین در ادامه این دوره را دنبال کنید.

 

ویراستاری و آمادگی دفاع پایان نامه

ویرایش حرفه ای پایان نامه نشان از نهایی شدن کار جهت ارائه دفاع و گرفتن مدرک فارغ التحصیلی می باشد، اما چگونه باید آن را انجام داد؟ پایان نامه هر چقدر هم به شکل کامل و با بررسی جزئیات نوشته شود باز هم می توان مطالب و بخش هایی را پیدا کرد که دارای ایراد است. جهت یادگیری ویراستاری و آمادگی دفاع از پایان نامه این دوره را از دست ندهید.

 

آموزش پایان نامه نویسی

پایان نامه نوشته ای است شامل چکیده پایان نامه به فارسی،‌ فهرست تفصیلی مطالب، فهرست تصاویر و ... که توسط دانشجو و با هدایت و نظارت استاد راهنما و همکاری استادان مشاور (‌در صورت داشتن)‌ تنظیم و تدوین می شود. جهت یادگیری چگونگی پایان نامه نویسی در این دوره شرکت کنید.

 

پروپوزال نویسی

پروپوزال نویسی آغاز طرح تحقیقاتی است و چارچوب پایان نامه یا طرح پژوهشی را کاملا در بر می گیرد. برای نگارش پروپوزال باید مسائلی را در بخش انتخاب موضوع و شیوه نگارش و قسمت های مهم پروپوزال باید بدانید که در این دوره با این عناوین آشنا می شوید.

 

حسابداری حقوق و دستمزد

یک سیستم حقوق و دستمزد باید اطلاعات لازم را به سرعت و به موقع جمع آوری و مبلغ صحیح قابل پرداخت به هر یک از کارکنان و دستگاههای مربوطه را محاسبه کند و در ضمن روشهای کنترلی مناسبی برای جلوگیری از پرداخت وجوه به شکل غیر قانونی به افراد سوء استفاده کننده را ایجاد نماید. این دوره روشی مناسب برای فراگیری حسابداری حقوق و دستمزد است.

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی