تبلیغ 1 توسعه

 

بسته ویژه دوره های آموزشی مجازی تخصصی - مهارتی مالی و حسابداری

 

 

آموزش حسابداری ویژه بازار کار، چند سالی است که توسط موسسات آموزشی مالی و حسابداری تبلیغ می شود. اتفاقا به نظر می رسد مخاطبان زیادی هم پیدا کرده، زیرا در این سال ها به دلیل کسادی بازار کار رشته های مختلف دانشگاهی و از سوی دیگر بازار کار نسبتا مناسب حسابداری در مقایسه با سایر رشته ها، تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان رشته های مختلف تصمیم می گیرند که وارد حرفه حسابداری شوند. برای اینکه بدانید این دوره ها ی اموزشی به چه منظور برگزار میشود با تیم متفکران نوین مالی همراه شوید زیرا رویکرد آموزش در این دوره ها عموما بر کاربردی بودن دوره و یادگیری مهارت های پایه ای توسط دانشجویان است تا بلافاصله بعد از پایان دوره آموزشی، توانایی انجام کار به عنوان حسابدار را داشته باشند.

 

 

 

 

حسابرسی داخلی

وجود حسابرسی داخلی برای تقویت سامانه حاکمیت شرکتی، ارتقا و قدرت‌بخشی سامانه کنترل داخلی و ... ضرورتی انکارناپذیر است، بنابراین دروه حسابرسی داخلی روشی مناسب برای یادگیری می باشد.

 

حسابرسی مالی

هر گاه از حسابرسی بدون قید و شرط اضافی یاد شود، منظور حسابرسی مالی است. هدف اصلی این حسابرسی اعتباردهی به صورتهای مالی است. جهت یادگیری حسابرسی مالی این دوره را از دست ندهید.

 

حسابداری عملیاتی

حسابرسی عملیاتی عبارت است از بررسی بسامان فعالیت‌های سازمان یا بخش معینی از آن در ارتباط با اهداف تعیین شده. این دوره به شما در فراگیری حسابداری عملیاتی کمک می کند آن را دنبال کنید.

 

حسابداری پیمانکاری پیشرفته

حسابداری پیمانکاری همه اطلاعاتی که پیمانکار نیاز دارد تا بتواند از صحنه رقابت شرکت را به شیوه‌ای اثرگذار اداره نماید، تهیه می‌کند. این دوره حسابداری پیمانکاری را به صورت پیشرفته آموزش می دهد.

 

حسابداری پیمانکاری مقدماتی

حسابداری پیمانکاری یکی از روش‌های خاص حسابداری است که در روش عادی حسابداری گنجانده می‌شود‌. علاقه مندان به حسابداری پیمانکاری برای شروع به صورت مقدماتی این دوره را از دست ندهید.

 

مهارت های سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس روش های متفاوتی دارد. هر فردی که قصد سرمایه گذاری در بورس را دارد، باید این کار را بر اساس برخی معیارها انجام دهد. در این دوره با مهارت های سرمایه گذاری در بورس آشنا می شوید.

 

کارگاه ارزشیابی بنگاه های اقتصادی

در محیط رقابتی امروز، بقای بنگاه های اقتصادی درگرو بهبود مستمر عملکرد به منظور حفظ و افزایش توان رقابتی و کسب منافع بیشتر است. در ادامه کارگاه ارزشیابی بنگاه های اقتصادی را دنبال کنید.

 

مدیریت هزینه

به دلیل نبود سیستم‌های مناسب جهت مدیریت هزینه های سازمان معمولا این حوزه از فعالیت‌های سازمان به صورت دستی و کاغذی ثبت، نگهداری می شود، دوره مدیریت هزینه راهی برای رفع این مشکل است.

 

بهایابی (هدف ارتقای مهارت های حرفه ای در زمینه شناسایی روشهای مختلف هزینه یابی)

به منظور دستیابی به سودآوری بلند مدت، سیستم ها باید اهداف کنترلی و برنامه ریزی را تامین نمایند، جهت یادگیری در ادامه با دوره بهایابی همراه باشید.

 

مروری جامع بر حسابداری صنعتی

حسابداری صنعتی شاخه‌ای از علم حسابداری است که وظیفه جمع آوری اطلاعات مربوط به عوامل هزینه و محاسبه  بهای تمام شده محصولات را بر عهده دارد، در این دوره حسابداری صنعتی را به صورت جامع فرا گیرید.

 

بودجه بندی سرمایه ای با استفاده از نرم افزار کامفار

نرم افزار کامفار از طرح تحقیقات قبل از بهره برداری حمایت می کند و استفاده از آن سازماندهی و محاسبه گزارشات مالی را آسان میسازد. با شرکت در این دوره بودجه بندی سرمایه ای توسط این نرم افزار را یادگیرید.

 

مروری بر مفاهیم بودجه بندی سرمایه ای تأمین مالی و ساختار سرمایه

هدف از تنظیم بودجه به طور کلی اعمال کنترل، بهبود مدیریت و برنامه ریزی است. در این دوره مروری داریم بر مفاهیم بودجه بندی سرمایه ای تامین مالی و ساختار سرمایه، اگر علاقه مند هستید آن را از دست ندهید.

 

بودجه بندی جامع

بودجه چارچوبی را برای تنظیم سیاستهای دولت و سازمانها فراهم می کند و فعالیتهای مختلف برای رسیدن به اهداف توسعه و تقسیم این فعالیتها بین مجریان فعالیتها تعیین می شود. در ادامه این دوره با ما همراه باشید.

 

تهیه صورت های مالی پیش بینی شده و بودجه

بودجه بندی را ”فرآیند تخصیص منابع محدود به نیازهای نامحدود“ می دانند، تهیه صورت های مالی و بودجه یکی از ضرورت های دنیای امروز است بنابراین برای پیشرفت در این زمینه در ادامه دوره را از دست ندهید.

 

تهیه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی؛ تولیدی

کارنامه مالی یک سال کاری شرکت یا شخص که جهت محاسبه مالیات به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد را اظهارنامه مالیاتی می‌نامند، در این دوره تهیه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی؛ تولیدی را فراگیرید.

 

تهیه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی؛ بازرگانی

چه کسانی موظف به تنظیم اظهارنامه‌ مالیاتی اشخاص حقوقی هستند؟ نحوه‌ی تنظیم اظهارنامه‌ مالیاتی اشخاص حقوقی؛ بازرگانی به چه صورت است؟ برای پاسخ به این سوالات در ادامه با این دوره همراه باشید.

 

تهیه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی؛ خدماتی

اظهارنامه‌ مالیاتی در فرم‌های مصوب سازمان امور مالیاتی تکمیل می‌شود و به اداره‌ی امور مالیاتی محل اقامت تحویل داده می‌شود، در این دوره با نحوه تهیه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی؛ خدماتی آشنا می شوید.

 

تهیه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی

اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی در دو قالب اظهارنامه انفرادی و مشارکتی قابل تسلیم می باشد که باید در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور ثبت شود، در این دوره با تنظیم این نوع اظهارنامه آشنا می شوید.

 

تهیه و کنترل گزارش معاملات فصلی

چگونه می توان گزارش خرید و فروش فصلی را تهیه کرد؟ چه کسانی مشمول ارائه گزارش فصلی می باشند؟ پاسخ سوالات خود را در دوره تهیه و کنترل گزارش معاملات فصلی جستجو کنید.

 

تهیه اظهارنامه ارزش افزوده

ارزش افزوده، تفاوت بین ارزش کالا و خدمات فروخته شده با ارزش کالا و خدمات خریداری شده است. با شرکت در این دوره نحوه تهیه و تنظیم اظهارنامه ارزش افزوده را فراگیرید تا در آینده با چالش روبرو نشوید.

 

کارگاه آموزشی تهیه صورت جریان وجوه نقد

صورت جریان وجه نقد یکی صورت‎های مالی اساسی است که توسط شرکت‎ها به صورت الزامی باید تهیه شود. در این کارگاه شما مفهوم جریان نقدی ونحوه تهیه صورت جریان وجه نقد را یادمی گیرید.

 

کارگاه آموزشی تهیه صورت های مالی

امروزه یکی از انواع آموزش حسابداری کاربردی، آموزش صورتهای مالی است که به افراد در بازار کار بسیار کمک کرده و نقش مهمی در کسب‌ و کار دارد. در این کارگاه آموزشی تهیه صورت های مالی را فرا میگیرید.

 

حسابداری وجوه "خزانه داری"

در راستای ابداع راه حل های نوین حسابداری موضوعاتی نظیر کنترل نقدینگی و صورت جریان وجوه نقد ازاهمیت فوق العاده برخوردار بوده و مورد توجه بنگاه های اقتصادی می باشد، بدین منظور این دوره را از دست ندهید.

 

حسابداری فروش

ثبت سند حسابداری فروش از پرکاربردترین اسناد در حسابداری می باشد مخصوصا در سازمان هایی که محصول یا خدمات ارایه می دهند. در زمینه یادگیری حسابداری فروش این دروه را دنبال کنید.

 

حسابداری مالی و حسابداری در یک نگاه

هدف‌ صورتهای‌ مالی‌ ارائه‌ اطلاعاتی‌ در مورد وضعیت‌مالی‌، عملکرد مالی‌ و انعطاف پذیری‌ مالی‌ واحد تجاری‌ است‌، با شرکت در این دوره حسابداری مالی را فراگیرید و در یک نگاه با حسابداری آشنا شوید.

 

حسابداری اموال و دارایی ثابت مشهود و نامشهود

دارایی های که مولد هستند و برای فروش مجدد خریداری نمی شوند، استهلاک پذیر بوده و به دو دسته مشهود و نامشهود طبقه بندی می شوند، به منظور یادگیری حسابداری این نوع اموال این دوره را دنبال کنید.

 

حسابداری خرید و انبار

مدیریت انبار، بخش حساس همه مراکز تجاری و تولیدی است. بخش قابل توجه از موجودی‌های بنگاه در انبار قرار دارد و حسابداری آن بسیار حائز اهمیت است. جهت یادگیری با دوره حسابداری خرید و انبار همراه باشید.

 

بسته جامع حسابداری

در گذشته برای کسب تجربه در حسابداری باید مدت طولانی در یک شرکت حسابداری به عنوان کمک حسابدار مشغول می شدید اما اکنون با شرکت در دوره جامع حسابداری به راحتی میتوانید این تجربه را به دست آورید.

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی