تبلیغ 1 توسعه

مقالات توسعه دانش و مهارت مالی و حسابداری

 

حسابداری ارائه‌دهنده روش‌های دقیق در جمع‌آوری، طبقه‌بندی و گزارش‌دهی اعداد و ارقام مالی شرکت می‌باشد، هر حسابداری میخواهد در کارش موفق باشد، اگر چندان علاقه‌ای به کار کردن با ارقام ندارید روبرو شدن با مسائل مالی برای بسیار دلهره آور خواهد بود. برای کسب مهارت مالی و حسابداری می توانید در ادامه مقالات حسابرسی، حسابداری صنعتی، حسابداری مدیریت و ... را مطالعه نمایید.

 

 

 

 

حسابرسی

حسابرسی عبارت است از بازرسی جستجوگرانه کلیه اسناد حسابداری به منظور کشف اشتباه. برای انجام کار حسابرسی شما باید در محاسبات، تحلیل اطلاعات مهارت بالایی داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مقالات را مطالعه نمایید.

حسابداری صنعتی

حسابداری صنعتی شاخه ای از علم حسابداری است که وظیفه جمع آوری اطلاعات مربوط به عوامل هزینه را بر عهده دارد. برای فراگیری حسابداری صنعتی باید با مفاهیم و طبقه بندی هزینه ها آشنا شوید که در ادامه آنها را بررسی خواهیم نمود.

حسابداری مدیریت

حسابداری مدیریت فرآیند تعریف، اندازه‌گیری، تحلیل، تبادل اطلاعات مورد استفاده مدیریت جهت برنامه‌ریزی، ارزیابی و کنترل یک واحد تجاری و جهت اطمینان از استفاده مناسب و پاسخگویی به منابع‌شان می‌باشد. در ادامه مقالات را مطالعه نمایید.

حسابداری فروش

در شرکتهایی که سطح فعالیت آنها از لحاظ فروش کالا و خدمات زیاد است، واحدی بنام واحد حسابداری فروش  راه اندازی می کنند و حسابداری فروش فقط با فروش و موارد مرتبط در ارتباط هستند. حسابداری فروش را در این مقالات دنبال کنید.

حسابداری پیمانکاری

مهم‌ترین موضوع در حسابداری پیمانکاری محاسبه‌ی دقیق مخارج صرف شده و درآمد حاصل از انجام پروژه هایی چون جاده کشی، کشتی سازی و ... است. این محاسبات تعیین می کند پروژه برای شرکت پیمانکار سودآور بوده است یا خیر. در ادامه مقالات را مطالعه نمایید.

حسابداری حقوق و دستمزد

کسانی که در رشته های امور مالی و حسابداری مشغول تحصیل می باشند، روش حسابداری، هزینه حقوق و دستمزد و ثبت این هزینه را در دفاتر روزنامه و کل فرا خواهند گرفت و باید اطلاعات جامع و کافی در این زمینه داشته باشند بنابراین در ادامه مقالات را مطالعه نمایید.

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی