تبلیغ 1 توسعه

همانطور که می دانید توابع ساده ریاضی را به خوبی می توان توسط برنامه ماشین حساب (calculator) پیش فرضی که همراه با ویندوز ارائه شده وارد کرد و نتایج محاسباتی دریافت نمود. اما زمانی که موقع تحلیل و آنالیز عددی و آماری می شود، ماشین حساب پیش فرض ارائه شده توسط ویندوز به طور جدی از انجام درخواست شما ناتوان است و این امر راه را برای عرض اندام دیگر نرم افزار های کوچک و البته رایگان برای رقابت با calculator ویندوز هموار می سازد.
 

 

انتشار ویندوز 7 اما همراه بود با یک نوسازی مهم برای برنامه calculator و  ماشین حساب جدید ویندوز 7 جهش بزرگی نسبت به پیشینیان این برنامه پرکاربرد ویندوز به شمار می رود. از جمله توانمندی های  ماشین حساب جدید می توان به نمایش ماشین حساب های مختلف ( عادی، علمی ، برنامه نویسی ، و آماری) ، اضافه شدن برنامه تبدیل واحدها، افزوده شدن برگه ای برای محاسبه  کار کرد اقتصادی سوخت مصرفی کاربر، اجاره بها، و پرداخت وام ها با استفاده از درصد بهره ، و چند ویژگی خوب و کاربردی دیگر اشاره کرد. همچنین نسبت به نسخه های قبلی در ویستا و اکس پی ظاهر شسته و رفته و زیباتری پیدا کرده است.


اما هنوز هم از توانمندی هایی که برخی کاربران پیشرفته از چنین برنامه ای انتظار دارند محروم است.
خوشبختانه، برنامه های کاربردی اختصاصی ماشین حساب دیگری نیز به صورت رایگان برای سلایق مختلف عرضه شده است. از نوار جستجوی ساده گوگل گرفته تا ده ها افزونه ی ویژه مرورگرهای وب. در این مقاله کار جستجو را برایتان اندکی ساده کرده و توصیه می کنیم در صورتی که از کارکرد فعلی ماشین حساب ویندوز خود راضی نیستید یا تنوع را دوست دارید از این ابزار محاسباتی رایگان (به ترتیب معرفی از ساده تا پیشرفته) استفاده کنید که کار محاسباتی را که بر عهده انها می گذارید به خوبی انجام می دهند.

 

 

 

این برنامه رایگان ماشین حساب نحوه استفاده از یک رابط قابل چاپ و قابل ذخیره محسبات نواری (tape) دارد. شما می توانید برای برنامه طرح های رنگی مختلفی تنظیم کنید.. اعداد مورد نیاز برای استفاده در محاسبات می توانند به شکل منظمی زیر هم در نوارها چیده شوند. ماشین حساب نسبت به استفاده از منابع سیستمی بسیار کم توقع است  و می توان به سرعت به آن  از طریق سینی سیستم دسترسی پیدا کرد.
Moffsoft FreeCalc)  نسخه 2.0 برای دانلود تنها اندازه ای برابر  764 کیلوبایت دارد. این برنامه در سیستم عامل های قدیمی تر ویندوز ،همچنین  ویستا و ویندوز 7 پشتیبانی می شود.

در ادامه فایل زیپ نرم افزار جهت دانلود رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 
 
 
 
 

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|   [   | |  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی